Zadania projektowe dla klasy 6 do wyboru
I. Tworzymy grę opartą na powieści pt. „Hobbit czyli tam i z powrotem”
1. Nadaj grze tytuł.
2. Twoja gra musi być zgodna z treścią lektury.
3. Wymyśl i opracuj zasady gry. Zapisz instrukcję w punktach. Zadbaj, aby instrukcja była jasna, krótka i przejrzysta.
4 Gra może mieć formę przestrzenną, może to być gra planszowa, karciana.
5. Może to być gra przygodowa lub gra sprawdzająca znajomość treści książki.
6. Ocena: Pomysł, estetyka, wkład pracy ( 10p); Zgodność z lekturą: ( 5 p)
II. Tworzymy mapę wyprawy Bilbo Bagginsa
1. Wzoruj się na opisach w lekturze.
2. Staraj się oddać klimat miejsc opisanych w książce, tworząc rysunki, dodając opisy.
3. Przygotuj legendę mapy.
4. Ocena projektu: Pomysł, estetyka, wkład pracy ( 10 p.); Zgodność z lekturą ( 5 p.)
Prace lub zdjęcia prac przesyłamy do p. Stęgierskiej ( bachiste@op.pl)